Ukończyłam Liceum Ogólnokształcące o profilu wojskowym oraz technikum w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy. Zdobyłam również zawód psychologa i opiekuna psychopedagogicznego. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i zadowolenia.
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe n UAM. W pracy z dziećmi szczególnie umiłowałam sobie naukę poprzez zaproponować dzieciom śpiew przy akompaniamencie
gitary akustycznej. Moim mottem są słowa J. Korczaka „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. W wolnych chwilach uwielbiam czytać oraz spacerować z psem.
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku pedagogika, specjalność wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe. Jestem sympatyczną i otwartą osobą kochającą przebywać w gronie najmłodszych. Praca z dziećmi nie tylko sprawia mi wiele radości ale także motywuje do dalszego samodoskonalenia się.
Jestem absolwentką studiów licencjackich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika, specjalność Wychowanie Przedszkolne i Nauczanie Początkowe. Ukończyłam studia magisterskie o specjalności Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Moją pasją jest praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i radość widząc uśmiech na ich twarzach. W wolnych chwilach chodzę do kina, na spacery oraz jeżdżę na rowerze. Bardzo kocham psy, a najbardziej owczarki podhalańskie.
Jestem osobą ciepła i pogodną. Łatwo nawiązuję kontakty z dziećmi. Przebywanie z dziećmi daje mi wiele radości. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. W wolnych chwilach lubię gotować, czytać książki.
Jestem osobą otwartą, dobrze odnajduję się w każdej sytuacji. Lubię opiekować się i przebywać z dziećmi. Sama jestem mamą dwójki dorastających dzieci.Jestem osobą dojrzałą i odpowiedzialną
Ukończyłam Wyższą Szkołę Collegium Da Vinci otrzymując tytuł magistra pedagogiki leczniczej. Jestem nauczycielem kontraktowym z czteroletnim stażem. Praca z dziećmi daje mi dużo radości i uczy cierpliwości. Jestem osobą odpowiedzialną lubiącą nowe wyzwania. Prywatnie wychowuję córeczkę.
Jestem osoba pogodną i charyzmatyczną. Moje zalety to: wyrozumiałość i cierpliwość.
Lubię przebywać wśród dzieci, uważam że do każdego dziecka należy podejść indywidualnie.
Prywatnie jestem mamą siedmioletniej córki.
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu na kierunku Pedagogika, specjalność Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna z dydaktyka języka angielskiego. Jestem osobą empatyczną i jednocześnie bardzo konkretną. W okręgu moich zainteresowań znajdują się przede wszystkim muzyka i śpiew. Zamierzam kontynuować naukę na kierunku technologia informacyjna.
Jestem absolwentką jednolitych studiów magisterskich z Psychologii o specjalności – psychologia kliniczna oraz podyplomowych studiów z Przygotowania pedagogicznego dla psychologów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Ukończyłam 4 – semestralne studia podyplomowe z Logopedii oraz 2 – semestralne z Neurologopedii, a także studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki oraz Diagnozy, terapii i edukacji osób ze spektrum autyzmu, a także w zakresie Integracji sensorycznej. Diagnozy i Terapii SI. Jestem praktykiem metody Kids’s Skills – Dam Radę oraz I’m Proud of You – Jestem z Ciebie Dumny (Uniwersytet SWPS). Ukończyłam studia podyplomowe z Psychosomatyki i somatopsychologii na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, a obecnie jestem w trakcie realizacji studiów podyplomowych z Psychoonkologii na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Swoje zainteresowanie zawodowe skupiam wokół psychologii dzieci i młodzieży, psychologii klinicznej oraz neurologopedii. Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy z dorosłymi, młodzieżą oraz z dziećmi – od 7 miesiąca życia, po edukację przedszkolną i podstawową.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje i umiejętności uczestnicząc w kursach, szkoleniach oraz studiach podyplomowych doskonaląc swój warsztat zawodowy zarówno w zakresie logopedii, jak i psychologii. Zdobytą wiedzę i umiejętności zawsze wykorzystuję w pracy z dziećmi. W kontakcie z Małym Człowiekiem najważniejsze jest dla mnie podmiotowe i indywidualne podejście do wszystkich potrzeb dziecka.
Moją pasją jest nauka języków obcych, zgłębianie wiedzy na temat różnorodnych kultur, czytanie książek, a przede wszystkim podróżowanie.
Jestem osobą wyrozumiałą i bardzo cierpliwą. Odpowiedzialną w stosunku do zadań. Lubię nowe wyzwania. Bardzo lubię przebywać z dziećmi. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, którym poświęcam każdą wolną chwilę.
Jestem Psychologiem z tytułem magistra uzyskanym na kierunku Psychologia na specjalizacji Psychologia Kliniczna Dzieci i Młodzieży na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Moje zainteresowania i specjalizacja skupiają się na obszarze Psychologii Klinicznej, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży.
Aktualnie jestem w procesie zdobywania dodatkowych kwalifikacji, uczestnicząc w studiach podyplomowych na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne. To poszerzenie mojej wiedzy ma na celu wzbogacenie umiejętności pedagogicznych, co stanowi uzupełnienie mojej dotychczasowej specjalizacji z zakresu Psychologii Klinicznej.
Od 2018 roku aktywnie pracuję z dziećmi, zdobywając cenne doświadczenie w różnych formach pracy. W mojej praktyce zawodowej stawiam na podmiotowe podejście do każdego dziecka, uwzględniając jego indywidualne potrzeby i charakterystykę. Wierzę w kreatywne rozwijanie zasobów dziecka, co obejmuje nie tylko aspekty emocjonalne, ale również poznawcze, społeczne i edukacyjne.
Podczas mojej pracy z dziećmi kładę duży nacisk na tworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której dzieci mogą swobodnie wyrażać swoje uczucia i myśli. Dążę do zrozumienia ich perspektywy oraz budowania zdrowych relacji, które sprzyjają rozwojowi emocjonalnemu i społecznemu.
Mój zawodowy rozwój to dla mnie nieustanny proces, dlatego kontynuuję naukę i rozwijam swoje umiejętności, aby być bardziej kompleksowym specjalistą zdolnym efektywnie wspierać rozwój dzieci i młodzieży. W mojej praktyce łączę teoretyczną wiedzę z praktyką, aby dostosowywać moje podejście do indywidualnych potrzeb każdego dziecka, mając na celu wspieranie ich pełnego potencjału rozwojowego.